Известие

Collapse
No announcement yet.

Богата горивна смес - коя сонда да гледам ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от vlalov Покажи съобщение
    Леко ъпдейтче:
    Понеже температурата на табло ми катери 100 и подминава а не включва ветилатора я закачихме на FES и показа следното :
    Температура на ДВГ - 86/88 градуса
    По табло 100/105 градуса
    Визуално - температурата на таблото е по вярна предстои и друго замерване.
    Има ли вариант инфото към ЕКУ да е грешно и при нормална температура от 85/90 гр. то като показва 70/75 да обогатява леко историята и да ми е това проблема.
    Също ми хвана грешки на Кат1 и Кат2 което май е следствие на високи температури.
    Питането ми е теоритично - в момента се чепка уравнението
    Аз не съм виждал 156,на която да и е верен уреда на таблото,смятам че алгоритъма на ЕКУ-то може да се мсята за верен,а не този на уреда,демек квото показва ЕКУ-то,тва е.Иначе ЖТС-ите има проблеми със задните сонди и катализаторите/имай предвид че катализатор може да замине от разход на масло/ Продължавайте с решаването на ребуса
    Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
    Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
    Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

    Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

    Comment


    • #17
      верно е уреда - дърпа 15-20 градуса нагоре и ме подлуди.
      Некак си не може ли да се оправи - настройка калибрация или ще се смени явно.
      А катализаторите странен момент - като я карах активно (1000 км седмично) никакви грешки от никъде, сега я има 50 на седмица я не и вади грешки я катализатори я нещо друго
      AR 156 2.0 JTS / SW 2003 Y

      Comment

      Working...
      X