If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Леко ъпдейтче:
Понеже температурата на табло ми катери 100 и подминава а не включва ветилатора я закачихме на FES и показа следното :
Температура на ДВГ - 86/88 градуса
По табло 100/105 градуса
Визуално - температурата на таблото е по вярна предстои и друго замерване.
Има ли вариант инфото към ЕКУ да е грешно и при нормална температура от 85/90 гр. то като показва 70/75 да обогатява леко историята и да ми е това проблема.
Също ми хвана грешки на Кат1 и Кат2 което май е следствие на високи температури.
Питането ми е теоритично - в момента се чепка уравнението
Аз не съм виждал 156,на която да и е верен уреда на таблото,смятам че алгоритъма на ЕКУ-то може да се мсята за верен,а не този на уреда,демек квото показва ЕКУ-то,тва е.Иначе ЖТС-ите има проблеми със задните сонди и катализаторите/имай предвид че катализатор може да замине от разход на масло/ Продължавайте с решаването на ребуса
Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
Piaggio Liberty 05" 50cc 2T
Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex
верно е уреда - дърпа 15-20 градуса нагоре и ме подлуди.
Некак си не може ли да се оправи - настройка калибрация или ще се смени явно.
А катализаторите странен момент - като я карах активно (1000 км седмично) никакви грешки от никъде, сега я има 50 на седмица я не и вади грешки я катализатори я нещо друго
Comment